Härliga Helg

Sitter och tittar på Hot Chick. HAHA så rolig den är !! xD Jag dör..

Idag har jag varit hos kusinen och dom, trevligt som vanligt. Får hälsa på dom snart igen. Tobbe och jag har pratat lite om den kommande helgen. Då blir det Metro för fulla muggar ! Ska bara försöka hitta nån förfest innan.. Åhh hoppas den här arbetsveckan går fort ^^

I morron åker jag tillbaka hem igen, till mina bebisar. För på måndag ska jag upp tidigt. Det var ett tag sen nu.. Men det ska nog gå bra eller vad tror ni !? Bäst jag går och lägger mig efter filmen kanske.. Om jag ska vända tillbaka dygnet till det "normala" igen.



Kommentarer
Postat av: Meryem

Haha ja men gumman, småstäder har ju lillördag på onsdagar och storstäder på torsdagar. Inte kunde vi fira nåt så fint med en fjuttig fika heller :P. Åhh du kommer att älska den sötnos =). Alltså hon på Party World är helt störd, hon gjorde mig så nojjig att det skulle bli översvämmning, brandrisk, inbrott å en massa skit! Så jag hämtade ut den same day! Sessan blev oxå en aning nojjig haha.



Puss på sötnos, Merpo ska bränna bort lite fett nu =). Massa love <3

2009-02-22 @ 08:53:46
URL: http://boootylicious.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Sötaste du... du måste verkligen komma hit snart och prova klänningen! Vi blev som sagt helt nojjiga så som hon skrämde oss på party world. Så vi gick till bröllopshuset och var på gång att ta ut min brudklänning,så skrattade de mest åt mig! haha... Förklarar sen!



När kommer du hit söt? Vi planerar faktiskt en middag tillsammans med tärnor +bestman!!



Du är bäst! puss puss

2009-02-22 @ 13:01:54
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0