MilkyWay

Just nu är det den där tiden på månaden ni vet tjejer.. : / Så igår tog jag min första chokladbit på en och halv månad ! En milkyway (som jag inte ätit på hundra år) och några chips. Egentligen kan man väl inte kalla det för en ätardag ens. Jag bara kände att jag var i stort behov av choklad. Efteråt kändes det mycket bättre.

Idag har jag varit duktig och tränat också (så där försvann den chokladbiten haha). K är fortfarande här men han åker hem i morron. Har varit så mysigt att ha honom här hela veckan <3 Kommer antagligen kännas sjukt ensamt nästa vecka bara för det. Malört ska vi hänga då !? Haha ; )

Snart ska jag och sötsaken kolla på Beck.. Hoppas ni får ett mysigt slut på veckan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0