Så Duktig Jag Är

Stod på träningmojjängen i en hel halvtimme idag - utan att stanna !! Det är rekord för mig, så man kan ju lugnt säga att det går framåt ^^ I morron ska jag göra likadant..
BabyBoo har åkt hem nu så det känns lite ensamt och konstigt, men ändå lite skönt. Lite distans gör att man hinner sakna varann ; ) Tur man har jobb också, så tiden flyter på.
Annars har jag väl inga direkta planer för veckan. Får se vad som händer ! Går och väntar lite spänt på att höra från ALV om vart man ska jobba i sommar.. *nyfiken*











[ Tiden du var här var helt underbar. Önskar jag våga berätta mer tydligt hur jag känner för dig. Men den dagen kanske kommer snart den med ;$ Saknar dig redan lite.. Du är finaste ! ]


Kommentarer
Postat av: Meryem

Gumman vet du vad?? Jag tror att du har smittat mig! Ja du läste rätt! Smittat mig... med din kärlek till godis hahahah. Jag kan inte sluta äta choklad å jag kommer ihåg hur jag sa till dig "det är väl inte så svårt å sluta" och blablabla. But now I´m stuck whit that shit =(. Måste träna träna så man blir fin till bröllopet tihi =)



Massa love 2 you sötnos, saknar dig min lilla guldfisk <3<3<3

2009-02-10 @ 20:13:40
URL: http://boootylicious.blogg.se/
Postat av: Meryem

Va duktig du är gumman =), sex hela veckor liksom. Har vi bytt plats eller vad hahah. Nä jag skojar bara =). Längtar till å träffa dig igen, kunde ju inte ses senast =(. Var på din vakt gumman, jag ringer dig inom en riktig snar framtid, har muchos muchos att planera du å jag =).

2009-02-11 @ 12:22:51
URL: http://boootylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0