Bloggeliblogg



Jaha, idag blev det en riktig blogg dag för mig : ) Inte för att jag skrivit så mycket, men det har ju blivit några inlägg i alla fall. Vad ska man annars hitta på ?? Jag har inte ens varit utanför dörren idag.. Det ska det bli ändring på i morron ! Klockan 07.30 ska jag ju som sagt vara på folktandvården och få tre hål lagade, usch : / Först tänkte jag åka hem till Hultan i morron, men det blir på lördag istället. För i morgonkväll blir det myspys med Malört och Annie. Glutta på Lets Dance, dricka vin och äta kex. Låter inte helt fel tycker jag ^^ Hade dock varit bättre om min sötnos varit här och gjort oss sällskap. Men man kan inte få allt..

Kommentarer
Postat av: Minoo

Oj... Vilken otrolig bild.. Oj... DU ÄR SÅ FIN!

2009-02-19 @ 02:05:51
Postat av: Leo

Grattis, du ser fin ut i en push-up b-h.

2009-04-09 @ 22:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0