Utmaning Igen

Den här gången har jag blivit utmanad av Sessan dårå..Utmaningen handlar om mat och hon har då listat 5 sorters mat som hon inte tycker om och dom ska jag skriva vad jag tycker om, och sedan göra en egen lista på 5 saker som jag själv inte tycker om!

Sessans lista:
  • Isterband - är kanske inte den godaste korven..
  • Vilt - vet inte, beror väl på vad det är för kött
  • Lever - leverpastej är ju gott xP annars vet ifan
  • Mögelost - yummie !
  • Kåldolmar - suupergott om du frågar mig
Min egen lista på mat jag inte gillar:
  • Kebab
  • Bruna bönor
  • Korvskinn
  • Dinkelgröt
  • Fläskkaré
Nu utmanar jag... Malört bara ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0