2008

Alla som bloggar verkar ha skrivit något om året som gått.. Kanske skulle göra en kortare variant av det tänkte jag : ) De bästa saker som hände mig förra året var nog:

  • Blev tillsammans med K <3
  • Mitt andra år i trädet på Astrid Lindgrens Värld
  • Hultsfedsfestivalen
  • Livet på kollektivboende
  • Flytten till Vimmerby
  • Norrhultsfesten
  • Tripperna till Sessan och Prinsen
  • Malört och Madde ^^
Det har som alla andra år varit både upp och ner. Och det är väl så det ska vara.. Men jag hoppas och tror att 2009 kommer att bli ett minst lika bra år. Man ska ju se framåt och inte bakåt ; )

Hej då 2008. Hej 2009 !


Kommentarer
Postat av: Malin

mihi. :D så söt du är mammut. :D att jag ligger på din topplista över vad som hänt dig under 2008. me like you :) <3

2009-01-05 @ 22:41:56
URL: http:// endelavmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0