Busiga Barn

Idag ska jag jobba på Gullvivan ! Satt och hoppades igår:
"Snälla, kan inte någon förskola ringa i morron..!?"

Och det gjorde dom ! Mela glad ^^ Det
är så jävla skönt med lite omväxling. Hade jag fått välja hade jag velat jobba på dagis ena veckan och på VTT den andra. Tyvärr funkar ju inte livet så ; / Jag är bara glad att jag har jobb just nu. Allt är bättre än att vara arbetslös, det önskar jag ingen.

Nu måste jag käka lite mat innan jag sticker till jobbet ! Barnen äter ju så tidigt, så det blir lite knas med måltiderna. Sen ska jag ta en stängning idag tydligen : O Slutar halv sju. Hur ska jag hinna med allt idag !? Aja det ordnar sig hehe.. Puss och kram ses på stan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0