Effektiv Tid

Har varit jätteduktig idag ! Cyklat runt hela stan för att göra en massa ärenden. Var på arbetsförmedlingen först, sedan beställde jag linser hos optikern, skrev in mig på folktandvården och fick en tid, var på AL och lämnade in min lönerapport, och så har jag köpt lite saker.. Håller på att tvätta en massa också. Behövde verkligen den här lediga dagen mitt i veckan. Vanligtvis brukar man vara trött och seg efter jobbet. Blir inte så mycket gjort då.

Ikväll ska jag sola, träna, duscha och laga någon god mat. Huvudvärken är nästan helt borta idag. Har i alla fall inte tänkt på det när jag haft så mycket att göra. Mycket frisk luft gjorde mig nog gott också :) Just det, köpte en present till Kims mamma idag. Hoppas hon tycker om den.. Så svårt att köpa presenter till folk man aldrig någonsin träffat hehe. Nu får jag inte handla så mycket innan nästa fredag. Jag vill ha lööööön !

Kommentarer
Postat av: jezzzzica

asså =) =)

hehe...tyckte de va så roligt skrivet=)

2009-01-15 @ 11:49:55
URL: http://jezzzzica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0