Bor På Fel Gata ?

Man blir så arg !! På valborg blev min brors bil misshandlad när den stod här utanför på gatan sent på kvällen. Nu när jag och M kom hem från Hultsfred hittade vi min cykel på marken och korgen på den var helt tillbucklad. Vid en närmare titt omkring cykeln ser jag att det ligger glassplitter överallt. Då visar det sig att någon jävel har försökt ta sig in i huset genom att slå in näven i fönsterglaset. Det är blodspår på dörren och ända in i hallen. Så in kom de ju tydligen.. Obehagligt !? Verkar dock inte som att de försökt ta sig in i någon lägenhet. Men ändå ! Alltså hur jävla puckad får man vara, och inte ha något bättre för sig än att förstöra för andra människor !? Jävla idioter.. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0