Fräsht Hår Igen



Nu har jag varit hos frissan ! Blev riktigt nöjd : D Var lite orolig då jag gått till en och samma frisör i ett par år nu. Älskar verkligen Hairstyle och Emma, men jag hade helt enkelt inte råd just nu. Så det fick bli Frisör Ateljen här i stan istället. Fan vad skönt det är att gå ifrån frisören ju ! Man känner sig helt fräsh och snygg, som en helt ny människa ^^ Mitt hår innan var jätteslitet, ful utväxt och så hade färgen blekt sig. Nu är det mörkare igen, precis som jag vill ha det. Dessutom klippte hon det kortare på vänstersidan så att jag, om jag vill, kan visa upp mitt snygga öra haha xD Lite gay sådär !



Nu ska jag åka till Linköping och träffa mina sötnöss ! Ä
r ledig ett par dagar så då kan man ju åka iväg : ) Jag är föresten sååå glad på mitt nya schema jag fick igår ! Känner på mig att det här kommer bli en bra sommar <3 Puss på er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0