Det Börjar Närma Sig..

Minst sagt ! Det märks i hela Vimmerby. Som förut idag när jag skulle till ICA för att handla.. Inte nog med att jag träffade på Maria och hennes familj (jätteroligt för det händer typ aldrig), jag stötte även ihop med tre skådespelare och sedan min teamledare och Manop. Snart drar det igång på allvar och jag är sååå peppad på en säsong till !

När jag cyklade hem från en myskväll hos Malört ploppade det upp massa tankar också. Jag har faktiskt bott här i Vimmerby i nästan exakt ett år (eller det blir ju sammanlagt två år av mitt liv) Det är inte klokt vad tiden går fort.. Jag och Kim har dessuom varit tillsammans i snart ett år mä. Jag är så lycklig. Det är bara en sak som fattas.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0