Förlåt

Jag har liksom inte prioriterat min blogg den senaste tiden. Så det har varken blivit bilder från Göteborg eller något berättelse om hur jag hade det där.. :$ Försökte lägga in alla bilder på bdb men det gick ju inte (hatar den). Nu tänkte jag bjuda på en bild iaf. På mig och Muffe, som jag träffade under en HEL dag när jag var där. Det var seriöst den roligaste dagen jag haft på länge *tänker tillbaka*.



Muffe är bäst !! Jag saknar honom och Göteborg, och jag vill bara flytta dit.. Just nu vill jag inget hellre än att komma in på den där skolan. Ni vet redan vad jag pratar om, de flesta av er iaf ; ) Så håll tummarna för mig nu !?


♥ PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0