Happy Birthday !!!

Upptäckte precis att det är mr Hayes födelsedag idag !! 37 år är han visst nu. Han vars D jag har tatuerat in på vaden, han vars låtar jag lyssnat på en miljon gånger, han som jag äntligen ska få se live på nyårsaftonskväll ! Gosh, I love that man. Idag gick han även officiellt ut med ett album som han gjort med sin kollega, som dom kallar för "We Are Smug". Sitter och lyssnar på det just nu, otroligt speciellt ! Det är något han bara gjort på skojj, en sådär 10 låtar liksom. Nästa år ska ett nytt "riktigt" album släppas, och gissa vem som längtar efter det !?

Återigen - Grattis Darren !


Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Haha, söt du är då. Vad var det för parfym?

Jodå det är bra med mig. Själv då? Nå roliga planer? Puss o kram

2009-05-09 @ 18:55:49
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0