Massa Roligt Igår !



Ja det blev en riktigt lyckad kväll igår !! Jag kände att jag förtjänade en festkväll igår efter två stressiga dagar på jobbet : ) Visste inte vem jag skulle festa med först, men det visade sig att min bror var lika pepp som jag på att supa och dansa.. SÅ han kom till mig och tog med sig Kalle. Lite senare kom även Max och Elin så det blev förfest hos mig helt plötsligt !
Trevligt värre ^^


Sedan drog vi ner till Harrys, som väldigt många andra också. Massor med folk var det !! Skitkul ! Vi drack, dansade, pratade med folk. Ja jag träffade till och med Mr X.. På hemvägen blev det pizza och bror sov hos mig. Så jävla skönt att man ALLTID har sovmorron ! ^^ Då gör det liksom inget att man är ute till klockan tre om nätterna haha. Nästa helg blir det fest två dagar !

Nu är Mela helt slut ! Har haft mycket att göra idag och jag har både ont i fötterna och huvet (kanske för att jag inte ätit något och druckit för lite) Så nu blir det att slänga i mig lite mat sen ska jag bara VA. Okej jag tvättar och sådär också, men för övrigt ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig till morrondagen = Ännu en dag på mitt underbara jobb ♥
Puss på alla sötsaker
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0