My Days So Far



Nu har det gått en vecka sedan sist.. Under tiden har jag jobbat, varit hemma i Hultsfred, jobbat lite till, varit i Kalmar, jobbat ännu mer och ikväll har jag spelat volleyboll. En väldigt bra första vecka sedan ALV öppnade med andra ord : ) Och man har hela sommaren framför sig - underbart !

I morron lär det bli ganska mycket folk på jobbet, mer än idag till och med !? ; O Men det är kul, och tiden går så himla fort när man har mycket att göra. Och för att man ska klara av att jobba måste man ju släppa loss lite ibland, så det kanske blir Harrys i morron kväll hörde jag nåt om ? : )



Nu ska jag bara ta det lugnt, sitta och äta knäckemackor med te framför tvn och bara va. Det låter inte så dumt va ? Puss alla söta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0