Tjollahopp

Kom hem för bara en liten stund sen, från en trevlig promenad med McAn :) Vi gick bland annat runt ALV och kikade hur långt de har kommit med den nya miljön, och det börjar hända grejjer mina vänner !! Hihi jag är så spänd på att få se hur det kommer se ut i juni när det är helt färdigt.. Tror det kommer bli skitbra i alla fall, kul med förändningar. På väg in mot stan mötte vi några gamla ALV-kollegor också. Synd att Ricke inte ska jobba i år : / Precis som Malört får han komma och hälsa på !

Nu ska jag börja och göra sushi (det tar ju ett tag). Under tiden som det jävla riset ligger i vatten ska jag ta och hoppa på min träningscykel och förbränna bort den där nötkolakakan jag precis ätit >< Haha det lär ta MINST tjugo minuter ! Bjuder på en egobild bara för att min sminkning var så fin idag !


Kommentarer
Postat av: McAn

Tack själv för trevliga promenaden :)



WTF?!? Åt du upp hela själv? Det var ju rätt egoistiskt och magstarkt av dig... Och ändå ska du också käka sushi med. Du ska nog springa efter min cykel ner till ALV imorron.

2009-05-08 @ 19:21:56
URL: http://www.forestfamilies.se
Postat av: Mela

Hahaha ><

2009-05-08 @ 20:40:35
URL: http://thisdelicatething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0